Calendar activitati - ORA Locala (CFR)

vineri, 28 octombrie 2016

Fata noua la Radioclubul Radu Bratu CT2

    Totul a inceput de la o discutie la Dan YO4FPF, la o intalnire de lucru pentru extragerea axului   unui reductor  pentru antena de la club, in ideea de a gauri axul central pentru adaugare unui potentiometru si schimbarea rulmentilor. Este un proiect al clubului de construirea unui rotor pentru antena de HF controlat de un arduino cu afisaj digital al gradelor si posibilitatea de a face remote a antenei de la distanta... Nu este mult de lucru, doar nevoia de a mai bifa din cele propuse pentru club.
     Revenind la cei prezenti la Dan acasa (YO4FPF, YO4DW si YO4FYQ), din discutie in discutie am ajuns si la ideea de a face o curatenie de "toamna" in camera clubului. Facand o analiza, am ajuns cu totii la concluzia... dam afara tot, curatam, zugravim, sortam si ne pozam la final. HI.
     Zis si facut, dar ne trebuiau meseriasi.... hmmm.... investitie, decizie comuna, ne implicam personal ghidati de dorinta de a lasa ceva frumos, ne hotaram pentru ziua de miercuri orele 8.30 in ideea ca vom termina seara. A venit si ziua stabilita, incet incet am eliberat cu totii ce era in camera, realizand ca nu este posibil sa terminam ce ne-am propus pana seara, Hotarare comuna: sa facem cat mai bine indiferent de durata. Intre timp a sosit si Stefan YO4NAT, saritor ca de obicei a trecut la curatat vopseaua folosind pistolul cu aer cald. Vizita placuta a fost a lui YO4IZV Valeriu si a lui YO4BTB Virgil care au facut oficiul de aducere si preluare QSL-uri sortate si Cristel YO4ISC

Camera in prima zi:




YO4DW - demontare bride cabluri 

YO4FYQ - Probabil dormea 


Aici nimeni nu munceste...????

     Dupa 7 ore asa arata camera... la orele 16 ne-am oprit, urmand sa revenim a doua zi sa continuam. Din pacate joi YO4DW nu a putut fi alaturi de noi, am continuat cu Dan YO4FPF sa reparam, sa curatam peretii si sa dam prima mana de vopsea lavabila.


Dupa spalarea peretilor cu amorsa (aracet cu apa)


Prima mana de lavabil 



     Joi, dupa prima mana de lavabil am incheiat activitatea. Am revenit vineri cu echipa de zugravi completa (YO4FPF, YO4DW, YO4FYQ). Din pacate nu am reusit sa surprindem toate etapele in poze. Vineri am terminat cu tot, inclusiv cu turnarea unui prag de beton de circa 20 cm. Cum ziua nu era terminata am reusit sa remontam antena dipol cu trapuri dubla pentru 80/40m si sa demontam rotorul de la antena de HF TH7DXX pe o ploaie marunta si deasa. Cum lucrurile propuse erau finalizate, ne-am oprit cu promisiunea sa revenim marti, cu speranta ca peretii vor fi suficient de uscati.
      Marti dimineata ne-am reintalnit in jurul orei 9, fiind vizitati de YO4BTB. Am inceput cu toti sa remontam , prima data emisia de la repetorul R2 oprit de 5 zile apoi bride, cabluri, gaurit, pus mocheta noua. Clubul prindea viata si arata total diferit. Dupa pranz am avut placerea sa ne vedem si cu Nea Mircea YO4SI, care a facut o donatie utila clubului si anume un cuptor cu microunde. Incet incet lucrurile sortate si aranjate au inceput sa formeze noua imagine interna a clubului. 

YO4FYQ 


YO4DW

 YO4DW si YO4SI 

Noua fata a clubului 

Aproape de final

Din pacate Dan YO4FPF nu apare in nici o poza, el find fotograful de serviciu. 
      A fost o etapa din cele propuse pentru viitor privind  activitatea din Constanta. Urmeaza, cum spuneam, antena cu controler si remote de la distanta...... etc 

        Multumim celor care au participat si nu numai ....

       Toate pozele realizate de catre Dan YO4FPF: AICI


73,


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu